Charakter akce:
Dvoudenní odborná konference a workshop pro představitele krajů a měst, jejich společností a odborníky v oboru.
Organizátor:
Společnost DYNATECH s.r.o. ve spolupráci s Krajem Vysočina. Kraj Vysočina vystupuje v roli spolupořadatele a pro tuto konferenci poskytuje zázemí, organizační spolupráci a také se podílí na jejím odborném programu.
Termíny:
Čtvrtek dne 5. října 2023:
1. den konference v čase 9:00 – 16:30 hodin – odborná vystoupení a panelová diskuse - připravujeme
Řádné nakládání s veřejnými prostředky
Společenský večer v EA Business Hotel Jihlava, Havlíčkova 5625/28, Jihlava – 18:00 až 24:00 hodin
Pátek dne 6. října 2023:
2. den konference v čase 9:00 - 13:30 hodin – odborný workshop
Od výkonu řídící kontroly k účinnému vnitřnímu kontrolnímu systému aneb Je účinný vnitřní kontrolní systém vhodný nástroj pro zajištění řádného nakládání s veřejnými prostředky?
akreditaci na oba dva dny pro vedoucí úředníky připravujeme
Kč 3 700,-- pro vedoucí úředníky dle §2 odst.5 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících ÚSC a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů.
Pro ostatní účastníky konference - 3 700,-- + 777,-- DPH celkem 4 477,-- Kč.
Konference „Efektivní řízení územních samosprávných celků a jejich organizací“ je již čtrnáctým pokračováním cyklu úspěšných odborných konferencí k aktuálním tématům ve veřejné správě.
Společně se zástupci Ministerstva financí ČR a předními odborníky z praxe budeme hledat odpovědi na hlavní výzvy pro kraje, města a jejich organizace spojené s jejich financováním, hospodařením
a zejména řádným nakládáním s veřejnými prostředky:
Jak naplňovat aktuální požadavky na řádné nakládání s veřejnými prostředky?
• Jaké jsou připravované novinky v oblasti účetnictví ve veřejné správě?
• Jak se změní požadavky v oblasti rozpočtových pravidel územních rozpočtů?
• Jaké jsou připravované legislativní změny v oblasti finanční kontroly?
• Jak se zajistit výkon interního auditu dle mezinárodních standardů?
• Budeme i nadále vnitřní kontrolní systém považovat za formalitu?
• Jak nejlépe zajišťovat kvalifikované ekonomické pracovníky na úrovní
krajů, obcí a jejich příspěvkových organizací (in-house vs outsourcing)?
• Jaké místo zaujímá digitalizace ve strategii řízení územních samosprávných
celků a jejich organizací při naplňování požadavků řádného nakládání
s veřejnými prostředky?
• Jaké jsou aktuální trendy a praktické zkušenosti s narůstajícími požadavky
a jejich dopady na chování lidí a organizací?
• Jak se s novými požadavky vyrovnávají menší obce a příspěvkové organizace?
• Jaké nové možnosti a výzvy přináší digitalizace a technologické inovace
pro řízení veřejnoprávních korporací?
Ing. Jakub Bažant, ředitel odboru 75 – Výkaznictví státu, Ministerstvo financí ČR
Ing. Miroslav Matej, Ph.D, ředitel odboru 22 – Financování územních rozpočtů, Ministerstvo financí ČR
Ing. Barbora Janíčková, ředitelka odboru 47 – Centrální harmonizační jednotka, Ministerstvo financí ČR
Mgr. Radka Vladyková, výkonná ředitelka, Svaz měst a obcí České republiky
Mgr. Zdeněk Zajíček, viceprezident Hospodářské komory ČR, prezident ICT Unie a místopředseda Rady vlády pro informační společnost
Ing. Marie Kubíková, vedoucí odboru školství, MČ Praha 6
Ing. Eva Janoušková, zástupce ředitele – ředitel sekce ekonomiky a podpory, Kraj Vysočina
Ing. Kamil Válek, tajemník Města Uherský Brod
JUDr. David Bauer, advokát AK Matzner Legal, finanční, správní, občanské a trestní právo
Bc. Petr Štika, MBA, LL.M., tajemník úřadu městské části Brno-střed
Mgr. Miloslav Kvapil, DYNATECH s.r.o.certifikovaný interní auditor ve veřejné správě