Charakter akce:
Dvoudenní odborná konference a workshop pro představitele krajů a měst, jejich společností a odborníky v oboru.
Organizátor:
Společnost DYNATECH s.r.o. ve spolupráci s Krajem Vysočina. Kraj Vysočina vystupuje v roli spolupořadatele a pro tuto konferenci poskytuje zázemí, organizační spolupráci a také se podílí na jejím odborném programu.
Termíny:
Čtvrtek dne 5. října 2023:
1. den konference v čase 9:00 – 16:00 hodin
Téma: Nový zákon o účetnictví a jeho dopady na územně samosprávné celky a jejich příspěvkové organizace
Ing. Jakub Bažant, ředitel odboru 75 – Výkaznictví státu, Ministerstvo financí ČR
Téma: Navrhované změny zákona č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a doprovodných vyhlášek, a jejich dopady na územní samosprávné celky a příspěvkové organizace
Ing. Miroslav Matej, Ph.D, ředitel odboru 22 – Financování územních rozpočtů, Ministerstvo financí ČR
Téma:Záměry změn v oblasti řízení a kontroly veřejných financí
Ing. Barbora Janíčková, ředitelka odboru 47 – Centrální harmonizační jednotka, Ministerstvo financí ČR
Téma: Příklad, jak měřit efektivitu veřejné služby
Ing. Erika Šteflová, MBA - ředitelka Projektová kancelář Kraje Vysočina
Téma: Systém řízení informační bezpečnosti v Kraji Vysočina
Ing. Eva Janoušková, zástupce ředitele – ředitel sekce ekonomiky a podpory, Kraj Vysočina
Ing. Dana Buřičová, vedoucí odboru Analýz a podpory řízení, Kraj Vysočina
Společenský večer se koná:
EA Business hotel Jihlava, Recepce, Havlíčkova 28 - 30, 586 01 Jihlava
Tel: 567 117 444, mail: jihlava@eahotels.cz
Prosím, aby si každý účastník, pokud má zájem, ubytování zajistil sám přímo na výše uvedeném kontaktu na recepci hotelu – heslo, aby bylo zřejmé, že patříte do provedené rezervace je: KONFERENCE
Pátek dne 6. října 2023:
2. den konference v čase 9:00 - 13:30 hodin
Téma: Od výkonu řídící kontroly k účinnému vnitřnímu kontrolnímu systému aneb Je účinný vnitřní kontrolní systém vhodný nástroj pro zajištění řádného nakládání s veřejnými prostředky?
Mgr. Miloslav Kvapil – ředitel společnosti DYNATECH s.r.o.
Téma: Vliv účinného vnitřního kontrolního systému na odpovědnost nejen vedoucího orgánu veřejné správy
JUDr. David Bauer – advokát AK Matzner Legal, finanční, správní, občanské a trestní právo
Téma: Od lehkovážných slibů k odpovědnému plnění úkolů
Bc. Petr Štika, MBA, LL.M., tajemník úřadu městské části Brno-střed
AK/VE-314/2023 akreditace u Ministerstva vnitra ČR pro vedoucí úředníky
Kč 3 700,-- pro vedoucí úředníky dle §2 odst.5 zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících ÚSC a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů.
Pro ostatní účastníky konference - 3 700,-- + 777,-- DPH celkem 4 477,-- Kč.
Konference „Efektivní řízení územních samosprávných celků a jejich organizací“ je již čtrnáctým pokračováním cyklu úspěšných odborných konferencí k aktuálním tématům ve veřejné správě.
Společně se zástupci Ministerstva financí ČR a předními odborníky z praxe budeme hledat odpovědi na hlavní výzvy pro kraje, města a jejich organizace spojené s jejich financováním, hospodařením a zejména řádným nakládáním s veřejnými prostředky:
Jak naplňovat aktuální požadavky na řádné nakládání s veřejnými prostředky?
• Jaké jsou připravované novinky v oblasti účetnictví ve veřejné správě?
• Jak se změní požadavky v oblasti rozpočtových pravidel územních rozpočtů?
• Jaké jsou připravované legislativní změny v oblasti finanční kontroly?
• Jak se zajistit výkon interního auditu dle mezinárodních standardů?
• Budeme i nadále vnitřní kontrolní systém považovat za formalitu?
• Jak nejlépe zajišťovat kvalifikované ekonomické pracovníky na úrovní
krajů, obcí a jejich příspěvkových organizací (in-house vs outsourcing)?
• Jaké místo zaujímá digitalizace ve strategii řízení územních samosprávných
celků a jejich organizací při naplňování požadavků řádného nakládání
s veřejnými prostředky?
• Jaké jsou aktuální trendy a praktické zkušenosti s narůstajícími požadavky
a jejich dopady na chování lidí a organizací?
• Jak se s novými požadavky vyrovnávají menší obce a příspěvkové organizace?
• Jaké nové možnosti a výzvy přináší digitalizace a technologické inovace
pro řízení veřejnoprávních korporací?
Ing. Jakub Bažant, ředitel odboru 75 – Výkaznictví státu, Ministerstvo financí ČR
Ing. Miroslav Matej, Ph.D, ředitel odboru 22 – Financování územních rozpočtů, Ministerstvo financí ČR
Ing. Barbora Janíčková, ředitelka odboru 47 – Centrální harmonizační jednotka, Ministerstvo financí ČR
Ing. Erika Šteflová, MBA - ředitelka Projektová kancelář Kraje Vysočina, p.o.
Mgr. Zdeněk Zajíček - prezident Hospodářské komory ČR, prezident ICT Unie a místopředseda Rady vlády pro informační bezpečnost
Ing. Dana Buřičová, vedoucí odboru Analýz a podpory řízení, Kraj Vysočina
Ing. Eva Janoušková, zástupce ředitele – ředitel sekce ekonomiky a podpory, Kraj Vysočina
JUDr. David Bauer, advokát AK Matzner Legal, finanční, správní, občanské a trestní právo
Mgr. Miloslav Kvapil, DYNATECH s.r.o.certifikovaný interní auditor ve veřejné správě
Bc. Petr Štika, MBA, LL.M., tajemník úřadu městské části Brno-střed
Program konference ZDE